Βαλάντης: «έκανα κόκα και όργια»

Ο τραγουδιστής Bαλάντης αποφάσισε να μιλήσει και τα είπε όλα με τη μία
Για ναρκωτικά, κοκαΐνη, για σεξ με τρεις γυναίκες ταυτόχρονα.
«Έχω δοκιμάσει ναρκωτικά. Ήταν μια άσχημη περίοδος στη ζωή μου όταν το έκανα και τελικά κατάλαβα ότι η μεγαλύτερη “μαστούρα” είναι να είσαι νηφάλιος» δήλωσε στο περιοδικό Εγώ ο τραγουδιστής. «Έκανα χρήση γύρω στον ενάμιση χρόνο, αλλά κατάλαβα ότι δεν ήταν κάτι καλό για μένα. Και κοκαΐνη δοκίμασα, αλλά κατάλαβα πραγματικά ότι δεν μου έδινε τίποτα. Είμαι νηφάλιος. Πίνω τα ποτάκια μου, κανονικά, όπως όλος ο κόσμος και περνάω πολύ καλύτερα».

Και μετά την εμπειρία του με τα ναρκωτικά σειρά έιχε ο έρωτας και το σεξ: «Είμαι ερωτευμένος. Όλες αυτές οι αποτυχημένες σχέσεις μου, με βοήθησαν να δημιουργήσω μια σχέση με ειλικρίνεια. Δεν σκοπεύω να παντρευτώ, ούτε να κάνω άλλο παιδί. Σε αντρικές κουβέντες με φίλους, συνειδητοποίησα ότι σίγουρα οι γυναίκες που έχω συνευρεθεί είναι πάνω από τον μέσο όρο των αντρών. Έχω συνευρεθεί και με τρεις γυναίκες ταυτόχρονα».

Τέλος μίλησε για το παιδί του: «Τώρα πια έχω συνέχεια μαζί μου τον γιο μου. Μου αρέσει που κοιμάμαι και ξυπνάω μαζί του. Προσπαθώ να τα κάνω όλα καλά. Είμαι μαμά και μπαμπάς μαζί. Επειδή ζούσε με τον παππού και την γιαγιά, ήταν πολύ κακομαθημένος γιατί του έκαναν όλα τα χατίρια. Ενώ, είναι ένα εξαιρετικά καλό παιδί, με φοβερή ευαισθησία».