Δήμος Μπέκε: «μετά τους One έπιασα πάτο. Έπαθα κατάθλιψη»

Για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μετά την διάλυση των One μιλά ο Δήμος Μπέκε, που δεν διστάζει να παραδεχθεί πως έπιασε πάτο και έπαθε κατάθλιψη!

«Ξαφνικά βρέθηκα στον πάτο γιατί είχαμε όλα τα φόντα να πετύχουμε πολλά. Δεν σου κρύβω ότι έφαγα την φρίκη της ζωής μου, είδα όλα μου τα όνειρα να σπάνε και να γκρεμίζονται, έχασα τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου και δεν ήξερα τι να κάνω», λέει ο τραγουδιστής.

Το ότι έμεινε χωρίς δουλειά από την μια στιγμή στην άλλη, τον έκανε να κλειστεί στον εαυτό του: «απομονώθηκα από όλους και όλα. Έμενα στο σπίτι, με τα κινητά κλειστά, πότε έτρωγα και πότε όχι, δεν ήθελα να βγαίνω».

«Όλα αυτά τα χρόνια ήμουν το παιδί που άνοιγε το πρόγραμμα στον Ρουβά, στη Βανδή, στη Βίσση, στον Ρέμο... Ήμουν από πίσω και κανείς δεν είχε ασχοληθεί μαζί μου», συνεχίζει ο Δήμος, που πλέον κάνει μια νέα αρχή μέσα από την συμμετοχή του στο «The Voice».