Σοκαριστική εξομολόγηση: 22χρονη φοιτήτρια εργάζεται ως ιερόδουλη

«Μισώ τη λέξη πόρνη-όταν σκέφτεστε μια ιερόδουλη το μυαλό σας πηγαίνει σε κάποια που κάνει πεζοδρόμιο και προκαλεί τους περαστικούς. Εγώ δεν είμαι έτσι: είμαι φοιτήτρια, εθελόντρια, δε παίρνω ναρκωτικά. Είμαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος».

Η 22χρονη Sophie (πρόκειται για ψεύτικο όνομα), σπουδάζει στο πανεπιστήμιο και πληρώνει τα δίδακτρα με τη δουλειά της, το σεξ.
Η κοπέλα μίλησε στη βρετανική εφημερίδα Independent για τη φρικτή αλήθεια και το τι την οδήγησε στο να γίνει ιερόδουλη.

«Δεν μου αρέσει να διαβάζω στις εφημερίδες για το πώς είναι οι φοιτητές του σεξ και πως απλά το κάνουν για να πληρώσουν για τα δίδακτρα τους. Μπορούν να φαίνετε πάρα πολύ εύκολο ή πολύ σιχαμερό. Δεν υπάρχει μέση λύση».

Η ίδια χαρακτηρίζει τον εαυτό της ως συνοδό. Το φοιτητικό δάνειο δεν επαρκεί για να καλύψει τα έξοδα της διαμονής της και το κόστος διαβίωσης και τα πέντε χρόνια εντατικών μαθημάτων δεν της επιτρέπουν να πιάσει μια δουλειά με βάρδιες.

Η Sophie ήταν 19 όταν είχε τον πρώτο της πελάτη: «Ήμουν νέα, δεν είχα ιδέα. Δεν ξέρεις πραγματικά τι κάνεις, για να είμαι ειλικρινής. Υποθέτω ότι απλά σκέφτεσαι αν θέλεις να παρακολουθήσεις τα μαθήματά σου ή όχι, και ξαφνικά αυτό γίνεται η καλύτερη επιλογή σου», λέει

Διαφημίζει τις υπηρεσίες της σε site ενηλίκων, προκειμένου να μπορεί να βλέπει τις κριτικές και τα σχόλια από άλλες κοπέλες για τους πελάτες.

«Μπορεί να ακούσεις παράξενα αιτήματα. Πριν συναντηθούμε με τον πελάτη, μιλάμε μέσω μηνυμάτων και εκείνοι μας λένε ό,τι θέλουν, και εμείς τους λέμε αν θα το κάνουμε ή όχι», σημειώνει.