Σοκαριστική δήλωση από τη Madonna: Θα άφηνα τα παιδιά μου να κάνουν ναρκωτικά

Για την επίμαχη πτώση της στη σκηνή των Brit Awards, για τους φαν και για τα παιδιά της μίλησε η βασίλισσα της ποπ στην εκπομπή The Jonathan Ross Show που θα βγει στον αέρα τον Μάρτιο.

Η 56χρονη σταρ τραγούδησε το νέο της single «Living For Love» ζωντανά στο φινάλε στην τελετή των μουσικών βραβείων το βράδυ της Τετάρτης, όταν απέτυχε να λύσει το κοστούμι της και έπεσε στα σκαλιά.

Οπως παραδέχτηκε η ίδια, το ατύχημα ήταν απόλυτα αληθινό και όταν ο παρουσιαστής τη ρώτησε για την απίστευτη σύμπτωση ότι το τραγούδι που τραγουδούσε όταν έπεσε μίλαγε για πτώση, η Madonna απάντησε γελώντας «δεν ξαναγράφω τέτοιους στίχους. Το σύμπαν μάλλον προσπαθούσε να μου δώσει ένα μάθημα»

Μιλώντας για το τραγούδι της «Devil Pray» το οποίο περιλαμβάνει στίχους όπως «we can get high, we can get stoned, we can do Es, we can do acid» η ανοιχτόμυαλη σταρ παραδέχτηκε ότι προσωπικά δεν θα έκανε κατάχρηση ναρκωτικών, παρόλο που τα έχει ήδη δοκιμάσει, αλλά ότι δεν θα μπορούσε να πει στα παιδιά για να μην κάνουν: «Δεν είμαι φαν των ναρκωτικών. Απλώς δεν μου ταιριάζουν. Εχω δοκιμάσει ναρκωτικά πολλά πολλά πολλά πολλά χρόνια πριν και δε μου άρεσε. Αρχισα να κατεβάζω μπουκάλια νερό ελπίζοντας να τελειώσει το trip».

Οσο για το πώς θα αντιμετώπιζε το συγκεκριμένο θέμα με τα παιδιά της, την 18χρονη Λούρδη, τον 14χρονο Ρόκο και τους 9χρονους Μέρσι και Ντέιβιντ η ίδια απάντησε: «θέλω μόνο να ζητήσω από την Λούρδη να πάρει σοφές αποφάσεις και να κάνει πράγματα με μέτρο και να μην πίνει αλκοόλ με ναρκωτικά»