Survivor: Έφτασε ο Χρανιώτης στην Ελλάδα (Video)

Η διάψευση στον Στέλιο Χανταμπάκη 
«Δεν μπορούμε να κατακρίνουμε έναν άνθρωπο ο οποίος πιστεύει»
Ο πρώην πλέον παίκτης των «Διάσημων» εμφανίστηκε χαμογελαστός στην αίθουσα αφίξεων και μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες για την εμπειρία του στο reality επιβίωσης!

Αρχικά μίλησε για το πως νιώθει που επέστρεψε στην Ελλάδα και αν περίμενε ότι θα αποχωρήσει από το νησί της Καραϊβικής: «Νομίζω καλά είμαι, προσπαθώ να προσαρμοστώ με τα αεροπλάνα, τους ανθρώπους και με τα καυσαέρια της πόλης!

Από την στιγμή που βρέθηκα υποψήφιος με τον Ντάνο φυσικά και περίμενα ότι εγώ θα είμαι αυτός που θα φύγω! Κι εγώ αν ήμουν στη θέση του κόσμου, τον Ντάνο θα ψήφιζα για να μείνει», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός! Διαβάστε παρακάτω…

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις δύσκολες καταστάσεις που πέρασαν στο νησί και στην ανταλλαγή προϊόντων με τους ντόπιους: «Φτάσαμε εκτός ορίων αρκετές φορές και έτσι το κάναμε και αυτό 2-3 φορές, πράγμα το οποίο να ξέρεις δεν είναι καθόλου εύκολο», είπε ο Γιώργος!

Ο Χρανιώτης εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τη συμμετοχή του στο παιχνίδι αντοχής και σε ερώτηση που του έγινε σχετικά με το αν η Ευρυδίκη δεν κέρδιζε την ασυλία, θα έφευγε εκείνη κι όχι ο ίδιος, είπε: «Δεν θέλω να είμαι άπληστος! Είμαι πολύ ικανοποιημένος που έφτασα ως εδώ!»

Εν συνεχεία δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το καρφί του Στέλιου Χανταμπάκη προς τον Γιώργο Αγγελόπουλο και τον σταυρό, διαψεύδοντας τον πρώην συμπαίκτη του λέγοντας: «Δεν ισχύει κάτι τέτοιο φυσικά! Δεν μπορούμε να κατακρίνουμε έναν άνθρωπο ο οποίος πιστεύει»!

Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφέρει και τα κιλά που έχασε 4 μήνες τώρα: «Έχασα 17 ολόκληρα κιλά», δήλωσε χαρακτηριστικά!

Δείτε όσα είπε στο παρακάτω βίντεο: