Σταμάτης Γονίδης: «Είμαι εθισμένος στον τζόγο και στο τσιγάρο»

Ο Σταμάτης Γονίδης παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «DownTown» και μίλησε ανοιχτά για τον εθισμό του στον τζόγο και στο τσιγάρο. Ο ίδιος ανέφερε πως δεν πάει στο καζίνο, αλλά παίζει πόκερ και διαδικτυακό στοίχημα, ενώ παραδέχεται πως έχει χάσει αρκετά χρήματα.

«Γενικά, έχω κερδίσει κι έχω χάσει μεγάλα ποσά. Αυτή τη στιγμή, είμαι χαμένος, αλλά την έχω στημένη για να ρεφάρω. Λένε βέβαια ότι ένας Εβραίος είχε σκοτώσει το παιδί του γιατί ήθελε να ρεφάρει.
 Στη ζωή, αν θέλεις να ξεχωρίσεις, πρέπει να ρισκάρεις. Είμαι αυτός ο άνθρωπος. Βέβαια, ακόμη και το ρίσκο έχει όριο. Όσο σίγουρος κι αν είσαι ότι θα διπλασιάσεις ένα ποσό, ποτέ δεν πρέπει να τα βάλεις όλα», αναφέρει χαρακτηριστικά και καταλήγει: «δεν θα επέτρεπα ποτέ στον εαυτό μου να χάσει ένα ολόκληρο σπίτι, για παράδειγμα, στον τζόγο. Ναι, ρισκάρω, αλλά δεν κάνω απερισκεψίες».